matildaochsally

Alla inlägg den 22 april 2014

Av Matilda och Sally - 22 april 2014 22:23

Hejsvejs!
Idag var då somsagt försöka skoladagen efter lovet, två läxor redan.. Kul! #ellerinte
Efter skolan sprang jag och Nelly till H&M och köpte babylips:) fick ett presentkort på 50 kr av de i kassan (vet inte varför men ja, glad blev jag iallafall) så imorgon köper jag nog ett till hahah;)
Sen när jag kom hem gjorde jag ett armband med texten "FUCK HATERS" skulle stå cancer men hade inte fler pärlor med bokstaven C på hahah;)
Men ja.. Sen pluggade jag resten av kvällen och imorgon ska jag antagligen göra samma sak:/
Godnatt!
//Sally

Av Matilda och Sally - 22 april 2014 18:15

Varit en urkass dag , tråkig som faen! Händer ingenting i mitt liv, går upp varje morgon gör mig iordning , går till skolan , är i skolan, går hem från skolan , äter middag och går och lägger mig samma visa varje dag haha .. Men jag får väll ändra på det snart, och det kommer jag också och då kommer alla få reda på det , tro mig ! Ska försöka få min syster att göra någonting med mig nu , följa med ut och göra något.. Pallar inte sitta inne mer! Ha de brao /Matilda

Av Matilda och Sally - 22 april 2014 09:55

Sitter just nu och väntar på att min lektion ska börja , engelska sen so och sen blir det lunch.. Sjukt tråkig dag i skolan .. Efter skolan hämtar mamma mig sen ska jag hem och inte göra ett skit hah , ska nog utbocka sola typ.. Snart börjar lektionen så gör ett inlägg sen istället! /Matilda

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards