matildaochsally

Alla inlägg den 28 april 2014

Av Matilda och Sally - 28 april 2014 21:19

Hej alla!
Hade en riktigt dålig dag i skolan idag, bråk och kunde inte koncentrera mig alls. Skitdag helt enkelt.
Sen fick jag träffa min älskade Matilda på träningen och då blev allt genast lite bättre;) efter träningen cyklade jag hem och åt och skrev konfirmationsinbjudningar.

Fiskade med pappa och Robyn igår så här kommer lite bilder:)

Av Matilda och Sally - 28 april 2014 20:43

Hejsan svejsan!
Idag gick jag i skolan som vanligt. Vi skulle springa på idrotten yey-.- Ingen bra skoldag alls, hoppas morgondagen blir bättre! Efter det cykla jag hem och åt mellis , sen gjorde jag mig iordning för min träning.. Sen stack jag dit, vi sprang 2 km på där sen hade vi lite träning på gräsplan.. Riktigt rolig träning faktiskt! Efter det kände jag och Emma på vattnet (vi tränade vi sövdesjön). Sen åkte vi hem. Så nu ligger jag i soffan och kollar på talang sen efter det ska jag hoppa in i duschen sen ska jag hälsa på kudden!! Men godnatt!:) / Matilda

Btw, följ mig på insta : Matildabbieber
Och snapa mig på : Matildabbieber

Av Matilda och Sally - 28 april 2014 17:15

En sak som jag stör mig på är att vi tjejer inte alls är som killar. Killar gillar att hänga i gäng och ser till så att ingen hänger utanför men vi tjejer ska alltid stöta ut alla andra i "gänget", sprida falska rykten om varandra. Tycker helt ärligt synd om killar, alla tjejer klagar på att killar sprider massa rykten om tjejer och skrattar bakom ryggen på oss, men vi är tio gånger värre. Jag håller med om att killar är ganska dömande och ibland väldigt irriterande som kommenterar onödiga kommentarer , men vi tjejer är exakt lika dana, bara att vi tjejer klagar på allt och alla villket inte killar gör.! Vi tjejer borde bli lite mer som killar och inte stöta ut varandra från gänget! / Matilda

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards