matildaochsally

Alla inlägg den 20 april 2014

Av Matilda och Sally - 20 april 2014 15:10

Kommer inte på någon rubrik och kommer nog aldrig att göra det hehe. Men idag har jag varit i Malmö och hämtat min syster hos min pappa sen åkte vi hem igen, och nu ligger jag i solen och solar, rätt najs väder! På tisdag börjar jag skolan igen , rätt kul ändå fast inte.. Har ganska mycket läxor som jag måste börja på redan ikväll om jag ska bli klar med dem i tid..:/ Idag är det exakt ett år sen jag var och såg Justin Bieber, saknar den dagen skit mycket! Vi hade typ dem sämsta platserna men det var ändå roligt att se han för en gång skull! Han är helt otrolig!! Förstår inte varför alla är så emot honom haha ?? Men hoppas att ni har/ haft en bra påsk! / Matilda

20/4-2013??

Av Matilda och Sally - 20 april 2014 14:37

Hej alla!
Nu är det min tur att skriva;) jag heter Sally och är 14 år och går precis som Matilda på handboll.
Igårkväll var jag hos min farmor och firade påsk så jag hann inte skriva då:/
Idag väckte mamma mig vid halv 10 och efter att jag hade ätit frukost och gjort mig i ordning så började jag baka cupcakes till ikväll. Så hela dagen har jag bakat och sprungit ut och njutit i solen samtidigt som alla muffins har varit i ugnen;)
Snart ska jag börja göra mig i ordning och klockan 6 är vi bortbjudna till några kompisar i Sjöbo (anledningen till att jag bakade så många cupcakes haha). Har inte så mycket tid så hinner inte skriva mer, men här kommer lite bilder från igår och idag.

Min galna syster hahah

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards