matildaochsally

Alla inlägg den 24 april 2014

Av Matilda och Sally - 24 april 2014 22:32

Hellu, min dag var inte bra , men kvällen var bra! Vid halv 7 tiden stack jag och tränade till 8 sen körde vi hem och så gick jag och mamma en runda med vår hund , vi var borta 1h typ sen när vi kom hem tog jag en dusch.. Ibland känns det som att folk vill att man ska vara ledsen , och efter vi varit så var det någon som gjorde mig extremt besviken men mamma fick mig genast på bättre humör. Imorgon ska jag åka hem till pappa, och på lördag följer jag med min syster till trianglen och handlar lite kläder.. Men jag måste sova nu , godnaatt! / Matilda

Av Matilda och Sally - 24 april 2014 17:00

Sitter just nu och lyssnar på hög musik och väntar på att middagen ska bli klaor! Efter jag ätit så ska jag börja göra mig iordning för handbollen ;) är riktigt deppig idag, ibland känns det som att man inte kan vara sig själv utan att någon ska kommentera det. Killar är speciellt väldigt duktiga på att trycka ner en! Man försöker att inte ta åt sig men det är en självklarhet att man gör det!
Men jag pallar inte skriva mer , vill inte föra över mina trista meningar på er / Matilda

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards