matildaochsally

Alla inlägg den 23 april 2014

Av Matilda och Sally - 23 april 2014 20:52

Hej alla!
Idag vaknade jag kl 6 som vanligt och tog bussen till Ystad. I skolan hade vi först idrott, Friskis och Svettis:) sjukt jobbigt men roligt ändå hahah, sen lunch och sen musik. Efter skolan gick jag till hm igen och köpte 2 babylips till (shoppinggalen.se). Denna gången köpte jag "pink punch" och "Peach kiss" och båda är helt underbara! Trodde att de skulle vara mer pigment i dom men älskar dom ändåå;) och jag fick ännu ett presentkort på 50 kr!
Iallafall, när jag sen tog bussen hem så hämtade pappa mig i sövdeborg och vi körde till blentarp för att få mina praopapper påskrivna. Jag längtar enormt mycket! Måste plugga mer nu, stor inlämningsuppgift i historia på fredag. Usch.
Jaja, ha det bra!
// Sally

Funderar på att köpa dessa till min konfirmation:)

Baby lips!

[Bild]

Av Matilda och Sally - 23 april 2014 15:35

Sitter hela tiden och tänker att det bara några veckor till sommarlovet!! Längtar så otroligt mycket, åka till vår sommarstuga i Blekinge och kolla på snygga killar HAHAHAH! Köra ut med vår moterbåt i Malmö, underbart! Sen Åhus beachhandboll , och sen göra spontana utflykter med både sina vänner och familj! Älskar sommaren , alla är alltid så glada då! Det allra bästa med sommaren är att kunna vaknar 10 gå ut och lägga sig i solen med sin frukost och bara ligga där och sola i timmar , inte för att jag någonsin klarat av att sola i mer än 20 min max! Man blir så rastlös av att bara ligga där haha! Men iaf idag har jag varit i skolan som vanligt och ja dagen var iaf bättre än igår. Förresten igårkväll åkte jag och mamma till hennes kompis i Malmö , skönt att komma ifrån min lilla by! Imorgon ska vi på bio med skolan , alla 7or ska se "pi" haha, skiter i om filmen är bra eller dålig, bara jag slipper lektionerna! Efter filmen slutar vi, då ska jag hem och äta och sen vid 6.20 sticker jag till min träning, äntligen får jag träffa Sally igen , saknar henne fast vi träffades i lördags! Men aja nu får jag göra min idrotts läxa hejdåå /Matilda

Påväg hem ifrån skolan , fin bild ;)

Ursäkta mitt hår men blåsten där ute gjorde det väldigt "fint"..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards