matildaochsally

Alla inlägg under april 2014

Av Matilda och Sally - 30 april 2014 23:41

Hej alla!
Idag i skolan hade jag brännboll på förmiddagen och bild hela eftermiddagen, kul dag helt enkelt;)

Efter skolan åkte jag och Alva hem till mig och bytte om och sen åkte vi till våra kompisar i Sjöbo:)
Vi kollade på brasan på mossen och lyssnade på SUO.
Sen gick vi hem igen och åt och nu ligger alla och halvsover i soffan hahah!
Godnatt alla;)

Av Matilda och Sally - 30 april 2014 19:41

Tänkte bara säga att jag inte kommer att kunna göra inlägg förens imorgon kväll, ha en bra Valborg / Matilda

Av Matilda och Sally - 29 april 2014 21:08

Fick prova våra konfirmationskåpor idag, så himla nervös! Snart dags ju, var tog tiden vägen?:3

Ska sjunga miley cyrus "butterfly fly away" också, måste övaövaöva!
Riktigt fin låt och tror att det kome bli jättebra:)

Annars har jag väl inte gjort mycket mer än att plugga hahah
Snaaart sommarlov, yes!:)

Såg Matildas gulliga inlägg nu förresten, älskar dig med bästiefestie<3 du är bäst;*

Ska sova nu, Nattinatti alla!

//Sally

Av Matilda och Sally - 29 april 2014 19:40

Tjena bena!
Sitter och kollar på top model just nu, ska snart käka kycklingsallad.. Efter det ska jag kolla på trolljägarna och sen duscha.. Inte så roligt inlägg hah men har inte så mycket att skriva om .. Har sämst fantasi .. Men imorgon firar jag Valborg i vår sommarstuga i Blekinge med la familia .. Sover där tills på torsdag och sen kör vi hem på torsdag.. Har inte varit i sommarstugan sen förra året så det blir roligt! Men ni får ha en brao kväll! / Matilda

Riktigt jävla snygg!

Av Matilda och Sally - 29 april 2014 15:31

Jag saknar sallyyy, fick träffa henne igår men saknar henne ändåå... Önskar att jag fick träffa henne varje dag! Galet bra är hon ! Min bästavän, min andra halva!
Har alltid så roligt med henne! Tillomed när vi bråkar så kan vi inte vara ovänner i mer än 5 min sen skrattar vi över att vi inte klarade av att var ovänner i mer än 5 min, hah! Bäst är hon <3
/ Matilda

Världens underbaraste!

Av Matilda och Sally - 29 april 2014 07:27

Har typ två minuter på mig att göra ett inlägg så det blir ett snabbt hah, snart ska jag till skolan.. Efter skolan idag ska jag plugga till matteprojekt imon ! Men ja , det var det fina snabba inlägget hahah hejdåå /Matilda

Av Matilda och Sally - 28 april 2014 21:19

Hej alla!
Hade en riktigt dålig dag i skolan idag, bråk och kunde inte koncentrera mig alls. Skitdag helt enkelt.
Sen fick jag träffa min älskade Matilda på träningen och då blev allt genast lite bättre;) efter träningen cyklade jag hem och åt och skrev konfirmationsinbjudningar.

Fiskade med pappa och Robyn igår så här kommer lite bilder:)

Av Matilda och Sally - 28 april 2014 20:43

Hejsan svejsan!
Idag gick jag i skolan som vanligt. Vi skulle springa på idrotten yey-.- Ingen bra skoldag alls, hoppas morgondagen blir bättre! Efter det cykla jag hem och åt mellis , sen gjorde jag mig iordning för min träning.. Sen stack jag dit, vi sprang 2 km på där sen hade vi lite träning på gräsplan.. Riktigt rolig träning faktiskt! Efter det kände jag och Emma på vattnet (vi tränade vi sövdesjön). Sen åkte vi hem. Så nu ligger jag i soffan och kollar på talang sen efter det ska jag hoppa in i duschen sen ska jag hälsa på kudden!! Men godnatt!:) / Matilda

Btw, följ mig på insta : Matildabbieber
Och snapa mig på : Matildabbieber

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards