matildaochsally

Alla inlägg den 25 april 2014

Av Matilda och Sally - 25 april 2014 20:58

Tjena tjena!
Idag slutade skolan 13.00 , sköönt! Älskar fredagslektionerna! Har varit en rätt najs dag i skolan! Efter skolan hämta mamma mig och när vinkeln hem så åt jag mellis sen packade jag och väntade på min syrra sen skjutsade mamma oss till pappa, sen åt jag middag och nu ligger jag i sängen och kollar på tv och dör av värmeslag! Imorgon så ska jag hem till mina farmorofarfar och vara där några timmar. På söndag ska jag handla med syrran sen efter det ska jag hem till mamma igen.. Ha en bra fredag! / Matilda

Av Matilda och Sally - 25 april 2014 20:10

Hej!
Förlåt för att jag inte skrev igår men det hände mycket och jag kände att om jag skrev något så skulle det bara bli skit ändå hahah. Idag vaknade jag och tog bussen till Ystad som vanligt, sen hade jag engelska och något möte om vad man vill bli i framtiden (jag vill bli bäst såklart;))
Iallafall, sen åt vi fika och firade min fina kompis Linn som fyller 15 imorgon! Alla borde följa henne på instagram, lliiinn99:)
Vi slutade halv 1 och sen tog jag tåget hem till Gustav och vi gick ut med söta Dolly (hans hund).
Nu ska lättskrämda Sally se skräckfilm, tur att vi kan dammsuga upp alla popcorn jag kommer tappa hahaha;) kort inlägg men måste vara lite social nu;)
Ha det bra alla!
//Sally

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards