matildaochsally

Alla inlägg den 26 april 2014

Av Matilda och Sally - 26 april 2014 22:26

Hej alla!
Idag har jag hunnit så mycket! Först vaknade jag hos Gustav ganska tidigt, vi gick ut med Dolly igen och sen satte vi oss på en bänk och solade lite;)

Sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte till Nova Lund! Vi åt pad thai och sen shoppade vi lite;)
Jag köpte:

En bikini från stadium:) (köpte underdel också men orkade inte fota den..)

Brun-utan-sol/ bodylotion från Apoteket

Täckstift som också är från Apoteket.
Och sen fick jag välja en klocka som jag ska få av pappa i konfirmationspresent. Kunde inte fota den för den är kvar i affären för att graveras.

Efter det köpte vi Ben & Jerry och handlade mat

Väl hemma bakade jag makroner med choklad och kaffesmak:) lägger upp receptet imorgon men här kommer en bild:)

Hahah riktigt fula men det får duga, sen kom min kompis Elin och vi åt jordgubbar med grädde! Ååh längtar till Midsommar såå mycket!

[Bild]

Förlåt för alla bilder hahah
Ha en bra lördagkväll alla!
//Sally

Av Matilda och Sally - 26 april 2014 21:08

Tjo!
Har nyss sätt believe movie, började böla.. Idag har jag varit hos farmorofarfar , solade där och fick faktiskt lite färg!:) jag är så tråkig på helgerna , jag typ bara kollar filmer osånt, man är ju skittrött efter skoldagarna. Alla klagar alltid på att jag är så osocial, men det är jag faktiskt också hha.. Men nu får jag väll vara lite social då, ha en bra lördag! / Matilda

Jag och mina systrar spelade kubb!:))

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards