matildaochsally

Direktlänk till inlägg 22 april 2014

Första skoldagen

Av Matilda och Sally - 22 april 2014 22:23

Hejsvejs!
Idag var då somsagt försöka skoladagen efter lovet, två läxor redan.. Kul! #ellerinte
Efter skolan sprang jag och Nelly till H&M och köpte babylips:) fick ett presentkort på 50 kr av de i kassan (vet inte varför men ja, glad blev jag iallafall) så imorgon köper jag nog ett till hahah;)
Sen när jag kom hem gjorde jag ett armband med texten "FUCK HATERS" skulle stå cancer men hade inte fler pärlor med bokstaven C på hahah;)
Men ja.. Sen pluggade jag resten av kvällen och imorgon ska jag antagligen göra samma sak:/
Godnatt!
//Sally

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda och Sally - 23 maj 2014 19:16


Helluuu!! För en lite stund sen kom jag hem från Alma.. Och nu så gör jag inget speciellt , dör av värmen .. Det är nästan för varmt ju.. Skoldagen var fett chill idag! Har inte haft mycket läxa alls.. 3 veckor kvar sen är det ju lov , såå skönt!! ...

Av Matilda och Sally - 22 maj 2014 16:49

- jag har aldrig varit kär kär föräns detta året , hehe men vem kommer jag inte säga - jag ska se one direction om mindre än en månad med carolin - jag är skiträdd för kryp - jag är väldigt smart enligt mig själv men ingen annan tycker det :( ...

Av Matilda och Sally - 20 maj 2014 21:04

Asså förlåt för sämsta uppdateringen någonsin hha . Har bara helt enkelt inte pallat skriva dem senaste dagarna/ veckorna.. Har haft helt ok veckor, lite läxor och sånt , sköönt.. Sommarlovet närmar sig och jag har redan börjat planera in saker.....

Av Matilda och Sally - 12 maj 2014 20:04


Idag har varit en sjukt bra dag, har inte gjort något speciellt men haft en så jävla bra dag, jag har mått så sjukt bra idag.. Har varit i skolan som vanligt, sen cyklade jag hem.. Jag var inte med på idrotten idag för jag är jätteförskyld, och nu ik...

Av Matilda och Sally - 12 maj 2014 08:36

Hej alla! Förlåt för att jag inte har skrivit något men har verkligen haft fullt upp hela veckan! Jag praoade först måndag och tisdag hos pappa på musteriet och sen onsdag, torsdag och fredag på ett bageri som heter smaksak. Det var jätteroligt men ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards