matildaochsally

Direktlänk till inlägg 21 april 2014

Mysdag

Av Matilda och Sally - 21 april 2014 14:09

Hej hej!
Idag vaknade jag klockan 8 och kunde inte somna om så det fick bli mys ensam i soffan istället (mamma och lillasyster var på fotbollscup).
Jag satt och tittade på hitta Nemo hahah och städade lite på mitt rum. Sen har jag typ bara pluggat lite och gått runt i huset med musik på högsta volym och ett påskägg i famnen haha.
Det är supermysigt med påsk, det kan jag inte förneka.. Men ska man inte vara utvilad efter ett lov? Jag känner mig helt död och är såå trött haha.
Men ja.. Det blev ganska sent igår så det är kanske inte så konstigt egentligen. Skola imorgon, kul att då träffa alla igen men vem vill gå i skolan när det är så fint väder ute? Man borde ha lektionerna utomhus om det är varmt! Mycket roligare och bättre;)

Nu ska vi köra till Sjöbo och göra lite ärenden och sen ska jag nog ut och springa eller kanske plugga lite mer. Hoppas alla har haft ett bra påsklov!
// Sally:)

Bild från igår:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda och Sally - 23 maj 2014 19:16


Helluuu!! För en lite stund sen kom jag hem från Alma.. Och nu så gör jag inget speciellt , dör av värmen .. Det är nästan för varmt ju.. Skoldagen var fett chill idag! Har inte haft mycket läxa alls.. 3 veckor kvar sen är det ju lov , såå skönt!! ...

Av Matilda och Sally - 22 maj 2014 16:49

- jag har aldrig varit kär kär föräns detta året , hehe men vem kommer jag inte säga - jag ska se one direction om mindre än en månad med carolin - jag är skiträdd för kryp - jag är väldigt smart enligt mig själv men ingen annan tycker det :( ...

Av Matilda och Sally - 20 maj 2014 21:04

Asså förlåt för sämsta uppdateringen någonsin hha . Har bara helt enkelt inte pallat skriva dem senaste dagarna/ veckorna.. Har haft helt ok veckor, lite läxor och sånt , sköönt.. Sommarlovet närmar sig och jag har redan börjat planera in saker.....

Av Matilda och Sally - 12 maj 2014 20:04


Idag har varit en sjukt bra dag, har inte gjort något speciellt men haft en så jävla bra dag, jag har mått så sjukt bra idag.. Har varit i skolan som vanligt, sen cyklade jag hem.. Jag var inte med på idrotten idag för jag är jätteförskyld, och nu ik...

Av Matilda och Sally - 12 maj 2014 08:36

Hej alla! Förlåt för att jag inte har skrivit något men har verkligen haft fullt upp hela veckan! Jag praoade först måndag och tisdag hos pappa på musteriet och sen onsdag, torsdag och fredag på ett bageri som heter smaksak. Det var jätteroligt men ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards