matildaochsally

Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Matilda och Sally - 4 maj 2014 08:37

Hej alla!
Igår bråkade jag både med min Bästavän och min pojkvän.. Och när allt var som värst började jag fundera.

När man har massor av bra saker, går på den aktiviteten men älskar och har alla sina kompisar runt sig, så klagar man bara på att man kunde haft det bättre om man var där eller kunde gjort något annat.. ( detta stämmer kanske inte in på alla men jag tror fler än jag har tänkt den tanken)

Sen när man förlorar det, då är det försent att njuta av det.
Visst kan man hitta nya kompisar och nya intressen eller idrottsklubbar, men man kan aldrig spola tillbaka tiden, sagt är sagt och gjort är gjort.

Så till alla er som har en pojkvän, en bästa vän eller verkligen gör det du älskar, njut. Innan det är försent.

Detta inlägget blev ganska deppigt men det är viktigt att tänka på, det gjorde inte jag och jag ångrar mig enormt mycket.

Ha en bra söndag alla!
//Sally

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards