matildaochsally

Alla inlägg den 2 maj 2014

Av Matilda och Sally - 2 maj 2014 21:15

Orkar egentligen inte skriva något men Matilda tvingar mig.. Men ja.. Matilda har resan sagt allt jag har gjort idag så jag har inget att skriva hahah

Av Matilda och Sally - 2 maj 2014 20:45

Hejsan svejsan!
Är hos Sally just nu och ska hem om en timme typ.. Idag har vi varit och kollat på hennes lillasysters fotbollsmatch! Innan vi gjorde det så var jag och Sally och handlade... Sen efter matchen åkte vi hem till henne och nu har vi precis ätit.. Hon har stängt in sig på toan och pratar i telefon haha, allt hon gör via sin mobil är privat.. Men aja får vänta tills hon pratat klart.. Men vi ha en bra fredag och är inte för mycket godis, inte lördag än ;) / Matilda

Av Matilda och Sally - 2 maj 2014 13:32

Haha gjorde nyss ett inlägg där det stog som rubrik 10 saker om mig
Men jag skrev 15 saker om mig i inlägget haha..
Nu när jag ändå gör ett inlägg så kan jag berätta vad jag ska göra idag.. Senare idag så åker jag hem till Sally.. Ska bli kul! Ska göra mig iordning om en halvtimme , föna håret och platta det typ. Imorgon så ska jag försöka övertala Sally till att följa med och se divergent . Har nyss läst klart boken och dör snart om jag inte får se filmen.. Jag läser typ aldrig men denna boken var så jävla bra då jag var tvungen att fortsätta läsa hela tiden.. Det är nog den bästa bok jag någonsin läst. Ska sticka till biblioteket och låna "Insugent" som är uppföljaren .. Men nu ska jag kolla på ett gg- avsnitt så hare brao / Matilda

Av Matilda och Sally - 2 maj 2014 13:26

Tänkte skriva 15 saker som ni kanske inte visste om mig:
1. Jag har 3 syskon
2. Jag älskar Justin Bieber
3. Jag är beroende av clementiner
4. Jag lyssnar på musik hela tiden
5. Jag gillar inte ost
6. Jag trivs inte i min skola
7. Jag spelar handboll
8. Jag vill flytta till USA
9. Jag har skitdåligt självförtroende
10. En gång när jag spela fotboll så ramla jag på bollen och skada min rygg, efter det så vill jag knappt röra en fotboll haha
11. Mitt favoritämne i skolan är matte och idrott
12. Mina föräldrar är skilda
13. Jag fyller år den 19onde december
14. Jag ska se 1D den 17 juni fast jag inte är ett fan av dem
15. Jag saknar sommaren 2013

/ Matilda

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards